BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en HR-schweizerkniv med blik for mennesker og struktur? Kan du systematisere HR-processer både strategisk og eksekveringsmæssigt? Så er det dig, vi søger til stillingen som HR-koordinator ved Versalift Denmark.
På vegne af Versalift Denmark søger vi en HR-koordinator, som med sit drive og engagement kan skabe rammerne for en central HR-funktion. Du vil indgå i en virksomhed, der er en del af et verdensomspændende brand, men som samtidig er kendetegnet ved en stor lokal forankring og stolthed. Virksomheden tæller cirka 180 medarbejdere, og din opgave bliver kort sagt at sikre struktur og systematik i alle personalerelaterede henseender. Du vil derfor få en vigtig rolle og et stort ansvar med hensyn til udviklingen og styrkelsen af HR-funktionen, som i sidste ende skal sikre de mest optimale rammer for nuværende og kommende medarbejdere.
Din arbejdsdag hos Versalift
Stillingen er nyoprettet, og du vil derfor i høj grad selv få indflydelse på, hvordan din arbejdsdag kommer til at se ud. Du vil referere til CFO’en og kommer rent organisatorisk til at sidde i økonomiteamet, hvor du vil få et tæt samarbejde med dine kollegaer. Som virksomhedens HR-koordinator er det dog vigtigt, at du også formår at komme rundt i de andre afdelinger og lokationer, og at du har en finger på pulsen med, hvad der rører sig i virksomheden. En typisk dag som HR-koordinator ved Versalift vil indebære en bred vifte af arbejdsopgaver, og hvor du kommer til at fungere som bindeled imellem afdelingerne. Du vil derfor få en stor berøringsflade, som både involverer produktion, administration og ledelse.
Din primære opgaver i stillingen vil være:
- Udarbejdelse af nye og opdatering af eksisterende lederværktøjer (MUS, kompentecematrix og lignende)
- Ledersparring med værkførerne – eksempelvis ifm. personalesager
- Processer ifm. on- og offboarding
- Udarbejdelse/opdatering af kontrakter, advarsler og opsigelser
- Varetage intern kommunikation
- APV og implementering af forbedringer
- Opdatering af politikker og personalehåndbog
Kerneopgaven i stillingen er at skabe et fundament for HR-funktionen, og det kræver blandt andet en øget indsats med hensyn til oprettelse eller styrkelse af interne personalerelaterede processer, intern kommunikation og ledersparring.
Din arbejdsdag vil være på kontoret i Farsø, men du vil opleve stor frihed til selv at planlægge din arbejdsdag, og der vil derfor også være mulighed for hjemmearbejde.
Fundamentet for succes
Selvom du skal være med til at skabe fundamentet, så starter du ikke fra bunden. Alle dine kommende opgaver bliver på nuværende tidspunkt håndteret, men du vil med dine HR-kompetencer komme til at overtage opgaver fra kollegaer, således at de kan fokusere på deres kerneopgaver. Du kommer derfor til at skulle samle trådene og sætte opgaver og processer i system, således at der skabes mere ensartede procedurer i forbindelse med eksempelvis MUS-afholdelse, on- og offboarding og meget andet. Det er ikke en opgave, som bliver løst hen over natten, hvilket der heller ikke er en forventning om. Du vil dog vide, at du er en succes i rollen, når du har været rundt i virksomheden og snakket med alle medarbejdere og ledere og igangsat nogle af de nævnte processer.
Hvem er du?
Vi ser gerne, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, eksempelvis som cand.merc., HD(O) eller en kommunikationsfaglig uddannelse med HR-specialisering. Vi vægter dog erfaring og personlighed over uddannelse, og derfor er det vigtigere, at du har 3-4 års erfaring med et lignende opgavesæt og en proaktiv og opsøgende personlighed. Denne stilling er en god mulighed for dig, der allerede har noget erfaring med HR, men ønsker at udvikle dig yderligere og sætte et stort præg på virksomhedens HR-processer.
Som person forestiller vi os, at du er empatisk og synlig, og at du formår at komme omkring medarbejderne i både produktionen og administrationen. Du er selvstændig, opsøgende og har masser af gåpåmod. Du er struktureret og kan skabe overblik både for dig selv og for andre, samtidig er du ansvarsbevidst, kvalitetsbevidst og ønsker at tage teten på dine opgaver. Sidst, men ikke mindst er du en dygtig kommunikator, som evner at nå bredt ud til alle dele af virksomheden.
Versalift tilbyder
- Rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Efteruddannelse og kurser tilskyndes, hvis man selv kommer med idéerne.
- Masser af frihed under ansvar, hvor man kan planlægge sin egen arbejdsdag og med mulighed for hjemmearbejde.
- Et rigtig godt kollegaskab og mulighed for at sætte sit præg på virksomheden.
Versalift har en aktiv personaleforening, som med jævne mellemrum stabler forskellige sociale arrangementer på benene, hvilket blandt andet for nyligt har budt på tur til Aalborg for at se Aalborg Pirates og før det, har der også været arrangeret faglige oplæg.
Det siger medarbejderne om Versalift:
Peter Andersen, værkfører og ansat hos Versalift i 9 år:
”Ved Versalift får man som medarbejder masser af mulighed for at rykke sig og udvikle sig. Hvis man kommer med et ønske om kursus eller efteruddannelse, så er der stor åbenhed for det, og det gælder både for funktionærerne og for dem på gulvet.”
Kristina Kristensen, bogholder og ansat hos Versalift i 8 år:
”Vi har et rigtig godt sammenhold i vores afdeling, og der er et fladt hierarki. Vi er en meget åben personalegruppe med højt til loftet, og det sætter jeg stor pris på.”
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vesthimmerlands Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Asgaard Recruitment, Porsborgparken, 9530 Støvring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018501