Vil du være med til at sætte videre retning og skabe resultater sammen med engagerede medarbejdere?
Vi søger en dygtig og motiverende mellemleder til vores Ejendomscenter, som også får ledelsesansvar for kommunens Rengøringsenhed.
Om jobbet
Som mellemleder får du ansvar for den daglige drift og udvikling af ejendomscenterets opgaver – det handler om drift af bygninger, vedligehold og udvikling af kommunens bygninger samt rengøring i en masse af disse. Ejendomscenteret har ikke det fulde ansvar for driften af alle kommunens bygninger, men er bredt involveret i disse. Du vil i regi af dette være et centralt bindeled mellem fagforvaltninger, politikere og faglige kompetencer, for at bygge bro mellem drømme, økonomi og faglighed. Det er en central og betydningsfuld rolle som løbende udvikler sig. Digitalisering er i fokus og i rengøringsenheden skal robotterne til at rykke ind.
Du får personaleansvar for ca. 75 medarbejdere (10 administrative og ca. 65 rengøringsassistenter) og indgår i ledergruppen.
Dine vigtigste opgaver bliver bl.a.:
- At være bindeled mellem dine faglige folk og den øvrige organisation og understøtte et godt samarbejde med brugere, institutioner og samarbejdspartnere
- At kunne økonomistyre (herunder at sikre sammenhæng til politisk vedtagne budgetrammer), sikre sammenhæng og overblik, hvormed du sikrer en stabil og effektiv drift
- Lede, motivere og udvikle medarbejdere i ejendomscenter og rengøringsenhed, hvor fleksibilitet, tillid og trivsel er nøgleord
- Bidrage til den strategiske udvikling af kommunens ejendomsområde
Vi forventer, at du:
- Har ledelseserfaring, gerne fra et teknisk, ejendoms- eller serviceområde, men væsentligst er, at du har en organisatorisk forståelse og kan navigere i en politisk styret organisation
- Er tydelig, lyttende og i stand til at skabe engagement og følgeskab
- Arbejder struktureret og formår at holde overblik, da diversiteten er stor
- Er samarbejdsorienteret og forstår at kommunikere i øjenhøjde og respektfuldt
Vi tilbyder
- En spændende lederstilling i en kommune, hvor samarbejde og udvikling er i fokus. Vi kan ikke bare gøre hvad som helst eller omvendt gå i stå. Nogle gange er vi som en humlebi – vi lykkes med mange ting og få ressourcer, fordi der er plads til hurtige beslutninger og stor delegering
- Gode muligheder for at præge opgaver og arbejdsgange. I en mindre kommune kommer du tæt på alting, hvormed du bliver en ret stor fisk i en mindre dam. Det betyder noget, når du slår med halen og dine gerninger betyder noget direkte for mange mennesker
- Et stærkt kollegialt fællesskab i et velfungerende lederteam. Vi er faktisk en glad og velfungerende organisation, med plads til grin, glæde og forskellighed – og organisationen er meget flad
- Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Mangaard Frandsen på 21840840, tofr@vesthimmerland.dk eller afdelingsleder Mario Hesse på 20496839, mhes@vesthimmerland.dk
Ansøgningsfristen er den 12. oktober 2025.
Samtaler forventes afholdt i uge 43.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vesthimmerlands Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ejendomscenter, Frederik IX's Plads, 9640 Farsø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-10-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cf5757bd-18ac-43be-85e3-580f131ef1ec