Farsø/Ullits IK har netop løftet sløret for deres nye trænerkonstellation for 1. herreholdet i den kommende sæson. Klubben har valgt at fortsætte med Rudi Møller, der skal samarbejde med Jens Christensen, populært kendt som JO, i en ligestillet trænerrolle.
Rudi Møller er allerede et kendt ansigt i klubben og glæder sig over at fortsætte arbejdet med spillernes udvikling og klubfællesskabet. Han ser et særligt potentiale i både truppen og den fremtidige udvikling af et U19-hold.
JO bringer sin store erfaring fra ungdomstrænerrollen videre til herreholdet og ser frem til at bidrage til FUIK's fortsatte succes. Begge trænere har indgået kontrakter gældende frem til vinter, og klubben ser frem til at følge udviklingen.
Kilde: Farsø/Ullits IK