Trænerduo takker af i Farsø/Ullits IK

dato

To centrale figurer i Farsø/Ullits IK, Magnus Bojer og Kim Kildevæld, siger nu farvel som trænere for klubbens 2. herrehold, meddeler klubben via Facebook.

Magnus Bojer, der har haft mange funktioner i foreningsarbejdet, træder tilbage for at koncentrere sig om andre opgaver i klubben. Kim Kildevæld, kendt for sit imponerende kommunespark, stopper som træner grundet tidspres i efteråret.

Duoen har ført holdet gennem to sæsoner, herunder en bemærkelsesværdig overlevelse i Serie 2 efter en intens playoff-kamp mod Bælum. Klubben takker dem for deres store indsats og glæder sig til at se dem fortsat engageret i klubmiljøet. Snart vil nye trænere for jyllandsserien og serie 3 blive annonceret på klubbens Facebook-side.