Vesthimmerlands Kommune deler positive reaktioner fra en tilfreds vandrer, Anne Mette, der har oplevet de opdaterede vandrestier i Uhrehøj og Myrhøj. De nyopdaterede skilte sikrede, at vandrere let kunne finde vej gennem området.
Anne Mette og hendes veninde kombinerede den røde, blå, gule og hvide rute på deres tur og blev mødt af interessante informationer om områdets historie og natur. Derudover nævnte Anne Mette Ugleruten som særligt underholdende med sine små fuglekasser og gættelege. Kommunen glæder sig over den gode feedback og håber flere vil tage på vandretur i området.
Kilde: Vesthimmerlands Kommune